Obowiązki:
Zarządzanie nieruchomościami będącymi własnością spółek Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Nieruchomości w zakresie:
- Utrzymywania bieżących kontaktów i prowadzenia korespondencji z najemcami;
- Współpracy z serwisami budynkowymi, w tym kontroli i koordynacji działań;
- Nadzoru nad prawidłową realizacją przeglądów, konserwacji elementów budynku i instalacji technicznych – zgodnie z Prawem Budowlanym oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ochrony p.poż.;
- Przygotowania budżetów OPEX i CAPEX i nadzoru nad ich realizacją;
- Prowadzenia dokumentacji technicznej budynku i urządzeń – zapewnienia jej aktualności i kompletności;
- Monitoringu i analizy kosztów eksploatacyjnych dla zarządzanych nieruchomości;
- Udziału w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych;
- Dokonywania rozliczeń z tytułu usług i mediów dla najemców;
- Organizacji przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości oraz dostaw mediów;
- Przekazywania i odbioru powierzchni najmu;
- Udziału w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu;
- Bieżącego i okresowego raportowania dot. zarządzanych nieruchomości.